خدمات طراحی ست اداری | ساخت و طراحی های ست اداری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2274
نویسنده : ولی غلامی

ُساخت و طراحی ست اداری / سفارش طراحی های ست اداری

در این نوع سفارش طراحی ست اداری بهتر است از رنگ سازمانی استفاده نمایید. از شعار های خود در ست اداری خود استفاده نمایید. شعار ها را در اقلامی قرار دهید که بیشتر در معرض دید هستند

طراحی های ست اداری سازمانی

تقویم
یادداشت
تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی(مثل خودکار، فلش، هارد اکسترنال و …)
هر سازمانی باید طراحی ست اداری خود را داشته باشد – طراحی ست های اداری مجموعه ای از ویژگی هایی که باعث می شود در بازار شناسایی و متمایز شود. علاوه بر این هویت ، تصویری نیز وجود دارد – تصوری که یک شرکت بر روی یک فرد می گذارد. چنین هویتی بصری بیشترین اهمیت را در تبلیغات دارد که محصولات ، خدمات یا ایده ها از طریق وسایل تبلیغاتی به سمت مخاطبان هدف شما هدایت می شوند.

طراحی های ست اداری چیست؟

شما می توانید به صورت پنهان در شعار خود اهداف یا شرح خدمات را بکار ببرید. برای اقلام پرمصرف که دور ریز بالایی دارند مثل کاغذ یادداشت از کاغذ های معمولی استفاده کنید تا علاوه بر کم کردن هزینه ها از اسراف کردن نیز جلوگیری شود. متون و محتوای خود را با ترتیب و منظم در ست اداری خود درج کنید. به عنوان مثال در طراحی سربرگ بهتر است آدرس و شماره تماس خود را در پایین سربرگ قرار دهید و تاریخ و لوگو را در قسمت بالا درج کنید. قبل از اینکه سفارش  طراحی ست های اداری را به اتمام برسانید به سایز و ابعاد  طراحی ست های اداری توجه نمایید. به اندازه عرض سربرگ توجه کنید که پس از چاپ به راحتی در داخل پاکت نامه قرار گیرد یا برای دیگر اقلام ست اداری اندازه ای متناسب با پوشه یا فولدر اداری باشد. اگر استفاده از محتوای در طراحی ست شما را دچار سردرگمی می کند بهتر است از سادگی و خلاقیت طراح ست اداری استفاده نمایید.

 




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: